.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شواهد جدیدی از دست داشتن خانواده بایدن در قاچاق انسان
برخی شواهد نشان می‌دهد خانواده رییس جمهور آمریکا در قاچاق انسان دست دارند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند.
شواهد جدیدی از دست داشتن خانواده بایدن در قاچاق انسان

شمال نیوز : به گفته بازرسان مجلس نمایندگان آمریکا، شواهد جدیدی نشان می‌دهد که خانواده جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در قاچاق انسان دست داشته و از آن منفعت مالی کسب کرده‌اند.

 

به گزارش واشنگتن تایمز، دو جمهوری خواه در کمیته نظارت و پاسخگویی مجلس نمایندگان اعلام کردند که خانواده بایدن از یک طرح قاچاق انسان که شامل یک شبکه فحشا در ایالات متحده و کشور‌هایی مانند روسیه و اوکراین است، سود می‌برد.

 

نمایندگان مارجوری تیلور گرین از ایالت جورجیا و نانسی میس از ایالت کارولینای جنوبی گفتند که آن‌ها اسناد بانکی در وزارت خزانه‌داری مشاهده کرده‌اند که حاوی شواهد حیرت‌انگیز از شبکه گسترده‌ای از معاملات تجاری خارجی خانواده بایدن از جمله شبکه‌های قاچاق انسان و فحشا است.

 

این کمیته در حال بررسی این موضوع است که آیا بایدن شخصا در معاملات تجاری خارجی خانواده‌اش شرکت داشته یا از آن اطلاع داشته است.

 

این کمیته که تحت رهبری جمهوری خواهان قرار دارد، در حال بررسی گزارش‌های فعالیت مشکوک وزارت خزانه‌داری یا گزارش فعالیت‌های مشکوکی (SAR) هستند که بانک‌ها ایجاد کرده‌اند.

 

در مقررات مالی، گزارش فعالیت مشکوک یا گزارش تراکنش مشکوک گزارشی است که توسط یک مؤسسه مالی درباره فعالیت مشکوک یا بالقوه مشکوک مطابق با قوانین طراحی شده برای مقابله با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و سایر جرایم مالی تهیه می‌شود.

 

تیلور گرین در ویدئویی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، گفت که کمیته نظارت به تازگی بررسی بیش از ۲ هزار صفحه از سوابق مالی مربوط به معاملات تجاری خانواده بایدن را به پایان رسانده است.

 

وی افزود: من فقط شواهدی از قاچاق انسان دیدم که دربرگیرنده قاچاق روسپی‌ها، نه تنها از اینجا در ایالات متحده بلکه کشور‌های خارجی مانند روسیه و اوکراین بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.698 seconds.